برگزاری جلسه توجیهی پرداخت مبتنی بر عملکرد با حضور مسئول و پرسنل انتظامات و مدیران ارشد مرکز
.
در این جلسه همکاران بخش انتظامات از نحوه تشکیل صندوق و چگونگی محاسبه و پرداختی قاصدک آشنا شدند. در پایان جلسه از زحمات پرسنل فعال در این حوزه توسط ریاست محترم بیمارستان با تقدیم کارت هدیه قدردانی به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :