برگزاری دور دوم ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستانی در مرکز

برگزاری دور دوم ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستانی در مرکز

.

دور دوم ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستانی در مرکز با حضور ارزیابان ارشد اعتبار بخشی، آقای یوسفلی و خانم سلیمی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ارزیابان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در تاریخ 94/5/31 و 94/6/1 برگزار گردید. مدیریت مرکز، آقای رهبر اعلام کردند: طی مدت زمان فوق، کلیه واحدهای درمانی و اداری مورد ارزیابی قرار گرفتند. لازم به ذکر است درجلسه پایانی ضمن ارائه گزارش ارزیابان از ارزیابی واحدها، دکتر نوری پور ریاست مرکز، از زحمات سرارزیابان وزارتخانه و ارزیابان دانشگاه و کلیه مسئولین واحدها و پرسنل کادر درمانی و اداری تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری نمودند که حاصل زحمات عزیزان موجب افزایش رضایت مندی و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مراجعان را فراهم سازد.
  • کد خبر : 4251
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی