مدیریت محترم بیمارستان امیرالمومنین اعلام کردند:

برگزاری سومین جشنواره غذا و سلامت

سومین جشنواره غذا و سلامت در تاریخ چهارم اسفند سال جاری در بیمارستان امیرالمومنین برگزار می گردد.

سومین جشنواره غذا و سلامت در تاریخ چهارم اسفند سال جاری در بیمارستان امیرالمومنین برگزار می گردد. عزيزاني كه تمايل به ارائه انواع خوراكي ( آش ،سوپ، كيك ،‍ژله ، دسر و سالاد ،ترشيجات ،مربا ، دمنوش و .... )دارند تا پايان 30/11/93 به واحد تغذيه مركز آموزشي درماني اميرالمومنين (ع) اطلاع دهند . شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.
  • کد خبر : 2551
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی