برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از دکتر مریم سیف هاشمی در سالن امام رضا (ع)

برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از دکتر مریم سیف هاشمی در سالن امام رضا (ع)

.

روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع): در روز یکشنبه نهم اسفندماه 94 مراسم بازنشستگی دکتر مریم سیف هاشمی با حضور دکتر دانایی، معاون آموزشی دانشگاه، ریاست و مدیریت بیمارستان، اساتید و اعضاء هیات علمی، رزیدنت ها و جمع کثیری از پرسنل مرکز برگزار شد. در این مراسم، دکتر نوری پور، دکتر دانایی و دکتر امین بیدختی به ایراد سخنرانی پرداختند و از تلاش بی وقفه و چندین ساله دکتر سیف هاشمی تقدیر و تشکر به عمل آوردند. در ادامه دکتر سیف هاشمی از همه دوستانی که در طول 30 سال خدمت، صمیمانه با ایشان همکاری داشتند سپاسگزاری کردند و در پایان صحبتش ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از همکاران بیان داشت، "امیدوارم در طول این مدت موجبات خشنودی پروردگار و مردم عزیز را فراهم کرده باشم." گفتنی است در پایان مراسم با اهداء هدایا و لوح یادبود از ایشان قدردانی به عمل آمد.
  • کد خبر : 6480
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی