برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) وروز پرستار در مرکز

برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) وروز پرستار در مرکز

.

با حضور مسئولین دانشگاه، رئیس نظام پرستاری، رئیس بیمارستان، مدیران ارشد، پزشکان و کارکنان اداری و درمانی وجمعی از پرسنل بازنشسته، مراسم جشنی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار در تالار امام رضا(ع) مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع) برگزار گردید. در این مراسم باشکوه که با برنامه های متنوع همراه بود، از زحمات همکاران زحمت کش و سخت کوش گروه پرستاری مرکز قدردانی و به رسم یادبود به پرستاران نمونه هدایایی اهدا گردید .
  • کد خبر : 6263
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی