برگزاری نخستین جلسه شورا امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

برگزاری نخستین جلسه شورا امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

نخستین جلسه شورا امربه معروف و نهی از منکر مرکز با حضور اعضاء برگزار گردید.

روز 5 مرداد 95 نخستین جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر مرکز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه ، تجلی مدیر فرهنگی دانشگاه ، دکتر نوری پور رییس بیمارستان و سایر اعضای شورا در دفتر مدیریت برگزار شد. در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط تجلی ،حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد به بیان لزوم انجام امربه معروف و نهی از منکر در مراکز درمانی پرداخت. وی با بیان اینکه امر به معروف اصلاح کننده نظام است و اصلاح سازمانی نیز در صورتی کامل می شود که همه خود را مسئول بدانند و با توجه به اینکه بستر انجام این فریضه در مرکز آماده است از تمام مسئولان خواست در حوزه های کاری خود برای اجرای صحیح آن تلاش کنند .وی با اشاره به اهمیت والای امربه معروف و نهی از منکر در اسلام گفت : نقش امربه معروف و نهی از منکر در زندگی ما مسلمانان حتی از سایر اعمال دینی هم مهم تر است . پس باید برای احیاء اجرای این فریضه الهی که در قران کریم نیز به آن توصیه شده ، تلاش کنیم. در ادامه دکتر نوری پور از فعالیت های انجام شده در مرکز تاکنون گزارشی ارائه دادند . از جمله مصوبات جلسه برگزاری جلسات شورا به صورت منظم و ارسال صورت جلسات به تجلی مدیرفرهنگی دانشگاه ،صدور ابلاغ جهت اعضاء شورا امربه معروف ونهی از منکر و معرفی آنان به ریاست دانشگاه ، بررسی و تعیین الویت ها،برنامه ریزی جهت حل مشکلات بر اساس الویت بندی و پایش برنامه به صورت فصلی (سه ماهه) بوده است . همچنین مقرر گردید با توجه به آموزشی بودن مرکز در صورت اعلام آمادگی معاونت آموزشی مرکز دکتر صفاریه ،به عنوان یکی از اعضا شورا معرفی گردد. در آخر پیشنهادات و راهکارهای حاضرین در جلسه به منظور منسجم شدن این موضوع در مراکز درمانی یک جمع بندی به عمل آمد.
  • کد خبر : 8576
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی