تجدید میثاق اعضای کانون بسیج بیمارستان امیرالمومنین (ع) با آرمانهای شهدا
.
پنج شنبه هفته گذشته به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان باحضور درگلزار شهدای امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.
اعضای کانون بسیج بیمارستان امیرالمومنین (ع)، قبور شهدا را گلباران کرده و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان های آنان تجدیدمیثاق کردند.
لینک کوتاه خبر :