تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل واحد فناوری سلامت و مدارک پزشکی مرکز
.
در جلسه ای با حضور مدیران ارشد مرکز از زحمات پرسنل واحد فناوری سلامت و مدارک پزشکی تقدیر شد. در این جلسه که با حضور همکاران واحد فوق و پرسنل پذیرش برگزار شد، ریاست محترم مرکز از جایگاه مهم و ارزشمند فناوری سلامت در مراکز بیمارستانی به ارائه سخن پرداختند و در پایان به پاس زحمات، لوح سپاس و هدیه کارت به همکاران تقدیم شد.
لینک کوتاه خبر :