روز جهانی بهداشت محیط گرامی باد .

.

اسفند ماه هر سال به عنوان گرامی داشت روز ملی بهداشت محیط در نظر گرفته می شود اما با توجه به اعلام روابط عمومی انجمن علمی بهداشت محیط ایران و با توجه به تقویم فدراسیون بین المللی بهداشت محیط ،26 سپتامبر مصادف با 4 مهر ماه به عنوان روز جهانی بهداشت محیط در نظر گرفته می شود. لذا این روز را به تمامی تلاشگران عرصه بهداشت محیط که با تمامی کاستی ها ، کمبود ها و مشکلات، خدمت به مردم را برگزیده اند و برای دستیابی به سلامت عمومی احساس مسوولیت می کنند و با تحقیق و پژوهش در زمینه های بهداشت محیطی و شرکت در فعالیت های اجرایی همچون بهسازی محیط، بازرسی مستمر از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، کنترل بهداشتی آب و مواد غذایی و ... در دور افتاده ترین نقاط این سرزمین با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و تندرستی را داریم.
  • کد خبر : 9396
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی