قدردانی از کارکنان بخش جراحی زنان بیمارستان

.

قدردانی از کارکنان بخش جراحی زنان بیمارستان

.

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع):

بیمار میررحیمی با تنظیم نامه ای به رئیس بیمارستان از زحمات تمامی کارکنان بخش جراحی زنان و دکتر صفاریه متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی در زمان بستری در این مرکز تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 49808
لینک کوتاه خبر :
نجمه  ابراهیمی
خبرنگار

نجمه ابراهیمی