مراسم تجلیل از بازنشستگان مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع)
.
همزمان با سالروز فتح خرمشهر مراسم تجلیل از بازنشستگان مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع) در روز پنج شنبه ٦ خرداد ٩٥در تالار امام رضا ، با حضور ریاست ، مدیران ارشد و پرسنل مرکز برگزارگردید.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غایبی و مولودی خوانی همراه بوده است و در پایان مراسم به رسم یادبود هدایا و لوح تقدیر به بازنشستگان اهدا شد و از زحمات چندین ساله آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد
لینک کوتاه خبر :