مراسم گرامیداشت روز جانباز برگزار شد
.
همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و در آستانه سالگرد فتح خرمشهر روز شنبه 94/3/2 مراسم گرامیداشتی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی مسئول عقیدتی- سیاسی تیپ 12 قائم آل محمد و پزشکان و کارکنان مرکز در سالن امام رضا (ع) برگزار گردید.
در این مراسم آقای دکتر نوری پور، ریاست محترم مرکز، ضمن خیرمقدم به مدعوین از جانفشانی ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیر نمودند. در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی نماینده تیپ قائم آل محمد ضمن تشریح چگونگی فتح خرمشهر در مورد مسائل روز دنیای اسلام و جنگ یمن سخنرانی نمودند.
در پایان از زحمات جانبازان و رزمندگان عزیز مرکز و همچنین همکاران بسیجی که پس از 30 سال خدمت صادقانه به درجه بازنشستگی نائل شده اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، قدردانی به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :