نخستین جشنواره نقاشی کودکان در مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع)
.
در روز پنج شنبه ٩ اردیبهشت ٩٥جشنواره نقاشی ویژه سنین ٤تا ١٢ سال به مناسبت هفته سلامت در تالار امام رضا مرکز آموزشی درمانی پژوهشی امیرالمومنین (ع)برگزار گردید
در این مراسم نمایشگاه آثار دریافتی برپاشد و شرکت کنندگان در جشنواره از نمایشگاه بازدید کردند وبا اجرای مسابقه ،پخش کلیپ بهداشتی ، اجرای نمایش فضای شاد وبه یاد ماندنی برای بچه ها ایجاد شد.
در پایان جشنواره به نقاشی های برتر جوایز نفیسی اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :