گرامیداشت روز مهندس در مرکز
.
مراسم گرامیداشت روز مهندس در روز شنبه ١٥ اسفند ٩٤ با حضور مدیران ارشد و مهندسین مرکز در دفتر مدیریت برگزار گردید.
در این مراسم دکتر نوری پور ضمن تبریک روز مهندس به مهندسین مرکز، از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :