گزارش روند اجرای عملیات ایجاد و بازسازی بخش ICU زنان
.
آقای دکتر نوری پور، ریاست بیمارستان اعلام کردند:
در ادامه اجرای عملیات ایجاد و بازسازی بخش ICU زنان، عملیات اجرایی گازهای طبی و سیستم سرمایش و گرمایش و فاضلاب و کابل کشی و نصب تابلو برق شروع شد.
پیش بینی می گردد این عملیات طی چند روز آینده اتمام و عملیات کاشی کاری شروع گردد.
همچنین ایشان از روند اجرای هتلینگ در بخش های ICU زنان، اتاق عمل و لیبر بازدید نموده و درخصوص تسریع روند بازسازی و بالا بودن کیفیت انجام کارهای ساختمانی توصیه های لازم را به عوامل اجرایی نمودند.
لینک کوتاه خبر :