برگزاري كميته اخلاق پزشكي در دفتر رياست

برگزاري كميته اخلاق پزشكي در دفتر رياست

.

كميته اخلاق پزشكي مرکز با حضور اعضاء گروه در دفتر رياست برگزار گرديد . در این جلسه ابتدا مصوبات جلسه قبل بررسی و نتايج پیگیری ارائه گردیددر ادامه موضوعات آن به شرح ذيل اتخاذ گردید. ١- نتايج چك ليست ارزيابي سه ماهه چهارم ٩٥ بررسي شد و راهكارهاي لازم ارائه شد . ٢- رسيدگي به شكايات شش ماهه دوم سال ٩٥ ٣- برنامه ریزی نيمه شعبان ٤- برگزاری اردو فرهنگی تفریحی ٥-ارائه گزارش عملکرد مرکز هفته سلامت
  • کد خبر : 12296
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی