برگزاری جلسه با بازرس استانداری در خصوص حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی در مرکزآموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

برگزاری جلسه با بازرس استانداری در خصوص حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی در مرکزآموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)

.

در روز شنبه 19 فروردین 1396 با حضور صفایی بازرس استانداری ،ریاست و مدیریت و مسئول حجاب و عفاف و صیانت از حقوق شهروندی مرکز جلسه ای در دفتر مدیریت برگزار گردید . در این جلسه صفایی ضمن تشکر از زحمات کلیه مسئولان و پرسنل بیمارستان و رضایت مراجعین در خصوص عملکرد بیمارستان در زمینه عفاف و حجاب در 6 ماهه دوم سال 95 توضیحات لازم داده شد. همچنین مستندات در قالب سی دی ارائه گردید.
  • کد خبر : 11950
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی