برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از همکارخانم شاه حسینی مامای بازنشسته بیمارستان امیرالمومنین (ع)
.
طی مراسمی از همکار خانم شاه حسینی مامای بازنشسته که سی سال خدمت صادقانه را با عزت و سربلندی پشت سرگذاشته تقدیر به عمل آمد.در این مراسم که ریاست و مدیران ارشد حضور داشتند دکتر نوری پور ریاست بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات ایشان، آرزوی سلامت وطول عمر داشته و خواهان انتقال تجربیات به نیرو های جدید و جوان را داشتند.
دکتر نوری پور با بیان این که توسعه در صورتی تحقق پیدا می کند که هر گروه مقتدرتر از گروه قبلی عمل نماید، درغیر این صورت درجازده و سازمان را به نقطه قابل قبول یعنی هدف اصلی نمی رساند.
لینک کوتاه خبر :