برگزاری همایش پیاده روی کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) در پارک سیمرغ
.
روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع)
به مناسبت هفته سلامت امروز ششم اردیبهشت ماه 97، باحضور مدیران ارشد و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) همایش پیاده روی در پارک سیمرغ انجام شد. دکتر نوری پور ریاست بیمارستان هدف ازبرگزاری این برنامه را اهمیت تحرک بدنی در سلامت جسمی و روحی وهمچنین ایجاد شور و نشاط در کارکنان عنوان کردند.
این همایش، با اهدای جوایز فرهنگی همراه بود.
لینک کوتاه خبر :