تقدیر و تشکر بیمار امیری از پزشکان و پرسنل بخش جراحی زنان

تقدیر و تشکر بیمار امیری از پزشکان و پرسنل بخش جراحی زنان

.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع)؛ بیمار مهسا امیری که در تاریخ 27 تیرماه سال جاری در این مرکز بستری گردیده، تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفته و نوزاد خود را صحیح و سالم در آغوش گرفته بود، با ارسال نامه ای به  دکتر نوری پور ریاست بیمارستان از کلیه عوامل بیمارستان به خصوص پزشکان و پرسنل جراحی زنان مراتب تقدیر و تشکر خود را به عمل آورد.

  • کد خبر : 18072
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی