تقدیر و تشکر مادران کودکان بستری در بخش اطفال از پرسنل پرستاری
.
جمعی از مادران کودکان بستری در بخش اطفال از پرسنل پرستاری با ارسال نامه ای به ریاست مرکز تقدیر و تشکر نمودند بخشی از متن نامه به شرح زیر می باشد :
بسمه تعالی
کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش می کند ، خواه نیاز او برطرف شود یا نه ، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می گردد.
پرستاران خادمان بی منت و فرشتگان سپید پوش جامعه هستند که بی هیچ توقعی در سخت ترین لحظات زندگی بر بالین بیمار ، سایه امنی می شوند تا در پناه آنها درد از تن رخت بربندد و پروانه سلامتی و نشاط سبک بال بر شانه نشیند . زیباتر از همه اینها ، مراقبت از فرشتگانن کوچکی است که بعضی از آنها حتی توان ابراز درد را ندارند ، پس باید بدینوسیله بوسید دستانی همچون سرکار خانم ها تقوایی ، سیادت ، گل هاشم ، شکری ، صیفی را که با صبر و انرژی و بی هیچ توقعی نوازشگر این فرشتگان هستند و در آغوش آنها سلامتی متولد می گردد.
به پاس ارج نهادن به این خادمان خدایی ، تقدیر و تشکرهایی که از ایشان گردیده است را به نمایش می گذاریم تا غبار از تن خسته شان شسته شود و با دلگرمی به این مسیر پر فراز و نشیب ادامه دهند .
لینک کوتاه خبر :