جلسه بازنگری فرایندهای بالینی در دفتر پرستاری مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع)
.
جلسه بازنگری فرایندهای بالینی با حضور فخاریان مترون ، نصیری کارشناس واحد بهبود کیفیت و سرپرستاران مرکز در دفتر پرستاری برگزار گردید.
در این جلسه نصیری (کارشناس واحد بهبود کیفیت ) در این خصوص گفت : با توجه به اهمیت موضوع مستند سازی و بهبود فرایندها جهت طراحی ساز و کارهای مناسب در راه تحقق نقشه راه اصلاح نظام سلامت اداری و لزوم دستیابی به سازمان متعالی این بازنگری انجام پذیرفت.
وی با تاکید بر اهمیت مستندسازی و ارتقاء فرایندها در جهت بهبود کیفیت خدمات درمانی اظهار داشت : این موضوع امری پایان ناپذیر است و هرسال نیاز به بازنگری و ارتقاء دارد. سپس در ادامه جلسه کلیه فرایندهای بالینی مورد بازنگری قرار گرفت .
لینک کوتاه خبر :