کلاس آموزشی اطفاء حریق در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار شد.
.
به گزارش روابط عمومي بیمارستان امیرالمومنین (ع)
به منظور ارتقاء سطح آگاهي كاركنان در زمینه ایمنی و اطفای حریق کلاس آموزشی روز پنج شنبه ٢١بهمن ٩٥ برگزارشد.
در این کلاس مهندس قرائی کارشناس ارشد بحران دانشگاه نتیجه بازدید خود از بخش های مختلف بیمارستان را بررسی و شرکت کنندگان را با مهارتهاي ايمني و اطفاء حريق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفاء حریق آشنا نمودند.
همچنین به صورت عملی نیز نحوه ی استفاده از کپسول های اطفاء حریق آموزش داده شد.
لینک کوتاه خبر :