برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از دکتر مریم سیف هاشمی در سالن امام رضا (ع)
.
روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع):
در روز یکشنبه نهم اسفندماه 94 مراسم بازنشستگی دکتر مریم سیف هاشمی با حضور دکتر دانایی، معاون آموزشی دانشگاه، ریاست و مدیریت بیمارستان، اساتید و اعضاء هیات علمی، رزیدنت ها و جمع کثیری از پرسنل مرکز برگزار شد.
در این مراسم، دکتر نوری پور، دکتر دانایی و دکتر امین بیدختی به ایراد سخنرانی پرداختند و از تلاش بی وقفه و چندین ساله دکتر سیف هاشمی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
در ادامه دکتر سیف هاشمی از همه دوستانی که در طول 30 سال خدمت، صمیمانه با ایشان همکاری داشتند سپاسگزاری کردند و در پایان صحبتش ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از همکاران بیان داشت، "امیدوارم در طول این مدت موجبات خشنودی پروردگار و مردم عزیز را فراهم کرده باشم."
گفتنی است در پایان مراسم با اهداء هدایا و لوح یادبود از ایشان قدردانی به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :