برگزاری اولین کمیته اقتصاد و درمان ،دارو و تجهیزات پزشکی در مرکز

برگزاری اولین کمیته اقتصاد و درمان ،دارو و تجهیزات پزشکی در مرکز

کمیته اقتصاد و درمان با هدف حفظ ایمنی بیمار تشکیل شد.

اولین جلسه کمیته اقتصاد و درمان ،دارو و تجهیزات پزشکی با حضور دکتر نوری پور ریاست مرکز ،بابایی مدیر اقتصاد و درمان دانشگاه به عنوان نماینده دانشگاه و دیگر اعضای کمیته در دفتر مدیریت برگزار گردید. در این جلسه در مورد هدف اصلی این کمیته که از سوی وزارت بهداشت ،حفظ ایمنی بیمار با رویکرد رعایت موارد خاص که بیمار و بیمارستان را شامل می شود تبادل نظر و درخصوص رفع مشکلات تصمیم گیری شد. مقرر گردید تا در مرحله اول بخش لیبر و تجهیزات آن مورد پایش قرار گرفته و موارد قابل صرفه جویی مشخص و درمرحله بعدی اقدامات بر روی آن صورت پذیرد.
  • کد خبر : 8788
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی